تابلو کامپوزیت و نحوه ساخت آن در تابلوسازی نیکان تیام

تابلو کامپوزیت و نحوه ساخت آن در تابلوسازی نیکان تیام تابلوهای کامپوزیت با زیر سازی فلزی ساخته می شود و روی آن با ورق کامپوزیت پوشیده می شودکه از جنس آلومینیوم رویه دو طرف وسط آن از جنس پلی اتیلن می باشد و در رنگ های مختلف موجود است. قابلیت ترکیبی کار کردن با اجناس دیگر مثل ترمووود . یا چوب پلاست را دارد. زمینه اصلی تابلو و نما با کامپوزیت که از جنس آلومینیوم می باشد انجام می شود. روی زمینه اصلی تابلو را با حروف های برجسته نوردار و یا بدون نورکار می کنند.

ورق کامپوزیت در رنگ های اصلی و مختلف موجود است که دارای مدل های طرح چوب طرح سنگ وطرح استیل است.دربعضی مواقع از چوب  ترمووود وهم می توان برای زیبا سازی بیشتروطراحی بهتربه صورت ترکیبی کارکرد.

کاربرد و مزایای تابلوهای کامپوزیت 

اجرای سریع، تنوع در رنگ،عایق صوتی،مقاوم در برابر سرما و گرما، سبکی ساختمانی و بازسازی هر گونه نمای قدیمی به زیباترین وجدیدترین نمای مدرن وکلاسیک امروزی با کیفیت بسیار بالا و زیبا .

 تابلوهای کامپوزیت و نمای کامپوزیت یکی از پر کار برد ترین متریال های مصرفی در نما را دارد.که هم برای نماهای ساختمانی وهم برای نمای تابلوهای تبلیغاتی و طراحی های داخلی اداری و یا تالارها و نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. 

منبع : تابلو کامپوزیت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.